mitt i natten :

nu så har jag vart på kurs och har landat hemma igen. är ganska slut efter att ha haft kurs i två dagar å åkt bil fram å tillbaka plus att jag stressa till ridningen ikväll nu när jag kom hem. helt såsig från resan upp på en pålle. men det gick faktiskt ganska bra.
hade förväntat mig ett paket från phonehouse nu när jag kom hem men icke. inte ens en avi från posten. blir galen nu ... ska det ta över 1½ vecka att skicka ett paket som var packat och klart i tisdags i förra veckan? kära phonehouse i valbo, ta och fixa det här nu... !! och det är med basta!
imorgon ser jag fram emot en kväll med pojken, mys, idol och tacos... ska bli så skönt, speciellt när jag inte jobbar på lördag. japp för en gångs skull så har jag ledig helg och det behövs känner jag. känner även att jag borde sova nu 00:17 när klockan ringer 06.30 imorgon bitti. ska ha morronmöte tidigt på annan ort. känns faktiskt sådär halvjobbigt så vi säger godnatt nu.

kram


glömde skriva att jag hitta skorna jag skrev om tidigare hittade jag i upplands väsby när vi var där nu... dom fanns i svart i min storlek där!! så nu har jag ett par stövlar med låg klack och som dessutom är svarta. huuur bra som helst!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0