funderar :

på om jag ska försöka hitta på en ny design på bloggen, har ju iofs inte haft denna så länge men vart lite inspirerad av gwen på konserten. konstig inspirationskälla kanske för en blogg. men hon känns så himla rätt och cool så jag skulle vilja ta en del av gwen och göra om det till jenny och fästa det som bloggutseende. hmm fatta ni nått.. haha... har en del funderingar och tankar iaf hur jag ska göra.
hade ju tänkt överraska anna med ett nytt bloggutseende på hennes blogg med. fast säg inget till henne... har lite tankar om vad man skulle kunna göra där men dom har inte kommit in i burken än. måste ju ha tid om man ska börja med en sån grej.
ska nog göra om min först och sen tar jag tag i annas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0