oj oj har ju glömt :

igår börja det duktiga livet igen. jag drog med mig min jobbarkompis freddan och hans syster till gymmet igår. vi körde ett lite lättare pass eftersom det var första gången på ett tag för oss alla. nästan ett år sen för mig å systern har inte tränat ordentligt på 4 kanske för hon har haft lite barnafödande emellan. men nu känns det skönt iaf. kortet är köpt och det är träning minst 3 dagar i veckan kom jag o freddan överrens om. det kommer säkert bli flera dagar i veckan när man sen kommit igång. men vi startar lite lungt iaf. känns mycket bra att vara igång igen iaf!!

peace out!

Kommentarer
Postat av: anna

herreguuuud,va du är duktig då!!!!!låter oerhört seriöst....heja dig!
hoppas dt gick fint på ikea idag :)
kramåpuss!

2007-11-28 @ 22:30:50
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0