målning pågår :

före :

  


har bara målat en gång än så länge och här på bilderna så håller färgen fortfarande på att torka. men det känns som om det kommer att bli så bra!!

  

bor ju bara i en hyresrätt men fick lov att göra nått för att den oranga färgen tärde på mina nerver. den var bara tvungen att försvinna om jag skulle kunna stanna kvar här. trivs ju kalas i lägenheten för övrigt så det vara bara till att måla då. hoppas hyresvärden tycker om det när jag väl ska flytta bara... men det är ju en neutral färg så det ska nog gå bra. om jag nån gång kommer att flytta vill säga!! hihi....

nu ska jag sova är helt slut efter en dagstripp ??? till sundsvall, vilket visa sig vara en helt onödig resa med. suck.. men men nu är den gjord iaf.
godnatt

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Jäklar vikken snygg färg! =) Känner igen den.. hahaha!

2007-11-13 @ 23:47:28
Postat av: anna

hej kompis!kul att se att du håller din blogg vid liv :) själv kan jag inte ens lägga in bilder längre....hoppas queen var bra!!saknar dig/kram.

2007-11-14 @ 22:39:06
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0