kvällen igår o snön :

här kommer lite bilder från anna o sara o min idolkväll igår. det är mest kort på söta sara, man kan ju liksom inte låta bli att fota en så söt lite sak! jag blir ju sugen jag med när man har att göra med en så underbar liten prinsessa!!

318091-285

haha det här hemska kortet på mig kräver en förklaring. det var så att sara tyckte det var jätte skoj att titta genom kameran och se någon som rörde sig där. då fick jag ju sitta där o glatt göra fula miner för att roa henne lite. hihi...
därför ser jag helt psyko ut...





   
318091-283

det var en jätte mysig kväll med mat o vin o vin igen.. hihi... å lite idol förståss... å äntligen åkte rätt person ut tycker jag. så äntligen blev jag nöjd efter att ha sett idol... sen när jag skulle gå hem så var det ju typ snöstorm, nja inte storm men det snöa en massa så när jag väl kom hem så var jag som en snögubbe, tror jag mötte jultomten på vägen med!

så här såg det ut i morse när jag vakna!
318091-281

Kommentarer
Postat av: Jennie

gullig bebis

2007-11-03 @ 16:31:04
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0