ikea redovisning :

   nytt i hallen är krukan på byrån o blomman i. vasen och dom gröna spröten är med nya. dom svarta spröten med lampor i köpte jag dock på ica maxi. blir lite mysigt ljus när man har lampan i taket släckt. det är lite svårt att ta kort på ljus o lysen o så, det blir inte samma effekt riktigt som i verkligheten.

   här på bilderna är det krukorna som är nya. köpte samma serie till hela lägenheten för att få ett snyggt intryck. tycker om när det är lika jag. sen i köket är gardinen ny. såg ganska grön o gräslig ut på ikea men jag tyckte det vart rikigt bra när den kom upp. lägg märke till ljusen på bordet att det är samma färg.. hihi...

   lite små prylar, ikeaplåster, julkulor som jag trodde var svarta när jag var där, dålig belysning ikea! hmm... men men det får duga iaf. ni får se till helgen kanske vad det blir av dom. glödlampor i massor, alla mina i lägenheten verkar gå sönder samtidigt så det är väl lika bra att ladda då. sen köpte jag ett stort blockljus och en lykta kan man väl kalla det. fast vet inte vart det ska stå riktigt än.

 hmm å den förbannade hatthyllan.... den vill inte riktigt som jag vill. en av skruvarna på sidan, där man ska hänga typ väskor o sånt vill inte funka. det är nått fel på gängen eller så är hålet för stort. skruven lossnar typ hela tiden, jag blir galen. sen vill inte den lilla plattan på översta pinnen där skruvas in riktigt för nån klåpare har typ lött i hålet så skruven går inte hela vägen in vilket den måste för att man ska kunna sätta den mot väggen... hmm så jag måste nog åka tillbaka till ikea på måndag o byta. drygt men men...
det var nog allt jag köpte. ja nån blomma mera som syns på bilden med är ny.

jag är riktigt nöjd med allt, det börjar ta sig nu!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Eey!
Shit ja ni var duktiga på att handla!
Tyckte gardinen passade tokigt bra där i köket, var inte alls så hemsk som Elin fick den att låta, men sen är ju Elin just Elin :P
Sånt jävla trök med hatthyllan, lite typiskt IKEA..
Dom säljer svarta jukulor på Citygross, fanns riktigt fina, du borde kolla där!
ha det grejt och hoppas du tar dig upp för backen med bilen imorgon!
kram kram

2007-11-30 @ 00:02:09
Postat av: Linda

Du gjorde lite fynd ser jag;)
Jobbar du i helgen eller?

2007-11-30 @ 10:47:24
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: www.bebisnoja.blogg.se

Wow vilka snygga gardiner du har i köket. Its really my kind of taste.

2007-12-02 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0