dagen idag, fredag :

har jobbat grymt mycket idag, hmm eller grymt var kanske att ta i. haha det var ju inga kunder. men jag har gjort en hel del annat iaf. kan säga att returer förstörde våran dag... hmm hata returer!
sen när jag slutat så kom pojken ner och mötte mig på jobbet. tänkte vi skulle gå en sväng på stan, men vi åkte till kupan istället och kikade på lite kläder men hitta inte så mycket. jag köpte två par schyssta trosor på carlings och pojkvännen köpte en jätte mysig stor halsduk. det var våra enda fynd. men tid med pojken är det bästa!
sen åkte vi hem till mig och jag laga korvstroganoff till han o mig. miljonären o idol på tv har det vart.
sitter här ensam nu för jag skjussa hem A. för han ska upp tidigt och spela match imorgon så då får han sova själv.. hehe...
men nu ska jag nog med sova, nu är idol slut.
åkte rätt ut?

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0