bättre så :

nu börjar det rätta till sig i hallen iaf, nu efter en omgång vitt så ser det lite ljusgrått ut. mycket bättre än det bebiblåa iaf. nu är det mera bara grått. vet bara inte när jag ska hinna måla den andra vändan, den här veckan är liksom lite fullsmockad. imorgon ska jag jobba på annan ort heela dagen likså på onsdag då jag ska ännu längre bort och jobba så det kommer ta mycket mera tid än nån annan vanlig jobbdag. torsdag jobb hela dagen med morgonmöte med sen ridning på kvällen. jobb o idol på fredag. o inte kan man missa idol heller nu när det börjar bli spännande. måtte bara andreas åka ut nu!! sen lördag är det jobb igen och efter det kommer mor o far hit o då kan jag ju inte måla nått alls.. hade ju velat ha det lite klart tills dom kommer.. hmm... det blir nog till att måla på fredag kväll iaf... sen på söndag ska jag bara laaaaaaaaaaaata mig massor!!
nej nu måste jag verkligen gå och sova, ont i ryggen o ont i armen.... nu har jag haft ont i ryggen en vecka... riktigt jobbigt när den gör som ondast när man ska sova. spelar ingen roll hur jag ligger det verkar bara så man inte kan sluta ögonen. dags kanske att gå till en doktor?!!
nej sova var det ja.... godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0