trött som bara tusan...

men jag lever iaf... ännu en tuff dag på jobbet... hoppas det blir lite lugnare imorgon.. eller inte, inte för affärernas skull men för min haha..

har just ätit fiskbullar! har vart hungrig hur länge som helst tror jag. men nu är jag mätt.


å nu är det dags för dom små underbara pralinerna jag fick av marie idag.... ska påpeka att hon gjort dom själv... å jag kan säga att den med stjärnor på var utsökt. har just smaskat i mig den tillsammans med ett glas med glögg!
tack marie! du är en kalaskompis!!

image329
    

å här är min julklappshög, fattas någon liten klapp men annars är allas där....

image334

var hos ANNA o barnen o hälsa på igår... gav dom en varsin liten julklapp... å så klart tjuvöppna vi, sara 1½ var ju ganska snabb på det kan jag säga hihi söta prinsessan!
hihi dom vart så söta allihoppa. lustighatt!! ni kanske inte förstår men vi gör.. eller hur anna?
Å jag fick klapp jag med som jag med fick tjuvöppna... fick ett kalasfint lancôme läppglans! men tyvärr hade jag ju precis köpit ett nytt själv... men jag bytte annas till en annan färg så nu har jag två hihi.. överlycklig!!! tack så hemskt mycket anna! du är en underbar kompis!!

nu ska jag äta en pralin till och kika på en shrektigt god jul... hihi...
tjingeling

Kommentarer
Postat av: anna

God Jul söta du!!!
Hoppas att du har haft en trevlig julafton med många paket!Å än en gång-tack för lustig hatt-uppsättningen ;)Kramkram!

2007-12-24 @ 22:28:14
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0