Ny kamera =)

Gick och köpte mig en ny kamera bara sådär, me like!!
Så här ser den ut... 

Så nu jävlar ska det tas kort, haha om det går att ta mera än förut. Men jag måste ju försöka återställa det att flera års kort är försvunna... Tog massa kort hemma hos Therese och Putte bara för att testa kameran, men orkar inte lägga in dom i datorn ikväll för att kolla om dom vart bra, får fixa det imorgon!


Nu ska jag sova så jag orkar upp på gymmet imorgon igen, skönt att köra även om det är semester för nu är iaf semestern från gymmet slut! För den här veckan iaf, sen får vi se hur det blir dom två sista veckorna på semestern, vet inte vad jag ska göra på dom än, en dag i taget är det som gäller nu!

KRAM o Natti vänner
 


Kommentarer
Postat av: Tess

Fin den va, rosa så klart! hihih Kram!

2009-07-31 @ 20:30:27
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Jenny

Hihi ja det är ju klart man måste ha en rosa ;)! Kalasfina bilder tar den med KRAM

2009-08-02 @ 23:07:15
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0