shopping igår :

var i uppsala (gränby) o jobbade igår och fick ju lov att shoppa lite när dagen var slut. hihi...
detta blev det :
en rosa serieinspirerad t-shirt från gina tricot!



två skärp från veromoda



& en stoooor väska också från vero. Tänkte köpa den i rött men jag tänkte efter lite före köpet och insåg att en svart stor väska kommer att vara användbar en mycket längre tid än en röd. hoppas jag... får köpa den andra kanske när jag åker dit igen om 2 veckor... är valdans sugen på en röd väska.... cool detalj sådär när det mesta andra man har är svart..



kom just på att jag köpte en svart polo top/klänning med men glömde visst ta ett kort på den.

nu ska jag laga lite mat... skriver nog nått mera sen..
tjing

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej... hoppas allt e bra..

2008-01-04 @ 18:32:35
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0