softar :

softar framför datorn med döskallefilten som jag fick när jag fyllde år av tjejerna. så himla skön är den, för här hemma är det iiiiiisande kallt. elementen är det minusgrader på och här verkar dom inte tänker sätta på dom förrens det är 30 minus ute. har tända ljus överallt för att värma lite. så är det ju mysigt med när man sitter här ensam en fredagkväll och pojkvännen är på träning mitt i natten en kväll som denna. borde försöka sova ganska tidigt idag med tanke på hur jag mådde imorse när jag vakna. var rent ut sagt ett helvete att kliva upp. den huvudvärken var inte att leka med alls. men det gick bra, jag tog en tablett och då blev det bättre i ca 10 minuter. lyckades iaf ta mig genom jobbdagen och det gick förvånansvärt bra och det var en riktigt skoj dag idag. många glada kunder med några kronor i portmonän! tur att någon iaf har nått kvar, en annan lever på blodpudding just nu. fast jag ska inte klaga, det är ju gott!
fick mess av anna att dom skulle åka till ikea igen på söndag och ville att jag skulle följa med. hehe kanske får in soffan i bilen den här gången, fast följer jag med så lär det ju bli fullt ändå. får binda ett rep efter och dra hem den! haha.. vilken syn. får se hur jag gör om jag hänger på eller inte, känns som om jag inte träffat pojken så mycket de senaste dagarna så kanske ska vara hemma med honom om han inte har några andra planer. vi får se...
annars har jag inte så mycket att skriva om tror jag. har mest bara jobbat i veckan och det har inte hänt nå större saker, inte som jag kommer ihåg iaf..
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0