Jomendåsåatt...

Ska väl fösöka sparka lite liv i den här bloggen då, det är ju iaf någon här inne o snokar. Inte för att jag vet vem för det är typ aldrig nån som kommenterar nått... :P
Men jag kan väl skriva lite iaf då.
Lugn o skön valborg med grill i svensk kyla. Haha för det var ju inte direkt varmt, dubbla tröjor, jacka o fleecefilt och inte räckte det ens... men vi var envisa och grillade och åt vår goda mat ute sen palla vi inte mera! I vilket fall var det en mycket trevlig kväll i goda vänners lag, eller vad är det man säger :P


I fredags fortsatte jag tatueringen på armen, denna gång var det underarmen som blev utsatt. Har tänkt mig en helsleave så det är väl lika bra att kladda på. Tyvärr hann vi ju inte klart denna omgång för det var en hela jädrans massa linjor som skulle köras upp, så nu får jag gå runt med spöklinjer på nästan hela underarmen tills nästa tid. Hmm vilket blev den 20 juni då jag j***a klantarsle bara hade bokat en tid denna gång. Men nu har jag bokat upp lite mera under sommar och hösten =)

Dåliga bilder men det var inte så lätt att ta på sig själv från denna vinkel och som sagt inte i närheten av klart!






Tack för mig o natti natti alla underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag läser och vicken snygg tattoo!

Kram Tesö

2011-05-02 @ 18:39:43
Postat av: Malin

Jag är oxå inne och smygläser ibland :) Hörs imorrn! Kramis

2011-05-02 @ 20:30:27
Postat av: ella

snyggt!!!=)

2011-06-19 @ 13:36:55
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0