Träning

Gjorde en mätning igår för att kolla fett o muskler i kroppen! BIAmätning som dom kallar det på jobbet. Skönt att vi har så man kan göra sånt där man jobbar. Nöjd är jag men inte toknöjd. Lisa som gjorde testet är toknöjd med mig, haha tur att nån är det iaf!  Det ska bli bättre men nu måste jag ha en paus och höja maten lite annars blir jag dum i huvudet! Har sagt att jag ska ha en vilovecka nu utan träning men det kan jag inte hålla. Det blir en lugnare vecka utan dom tyngsta vikterna iaf. Det får bli långa promenader, löpintervaller och lite crossfit för att återställa kroppen en aning. Sen är det bara att köra tungt igen och det är ju det som är det roligaste! Tuuunga vikter i gymmet is tha shit ;)
Ikväll väntar myskväll med Fia som även ska sätta saxen i håret på mig igen :P Klepp det förra veckan men det är kul med förändring, haha! Imorgon är det myskväll med Niiina! Bra helg detta och söndag är det mys igen så man kan säga att jag ska ha en heeel helg med mys o goa vänner <3
Nej nu ska jag ta o kila ner till gymmet så dom slipper vänta på mig =)
Everything happens for a reason...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0