PB!

Nöjd med dagens träning kan man lätt säga. Haha... var längesen jag körde benpressen då jag på sista tiden mest kört knäböj och frontböj. Men idag när jag tränade med Eva-Linda så körde vi i benpressen. Började lite lätt med uppvärmning på
40 kilo,
ökning till 80,
100 kilo,
160 kilo... mitt tidigare PB, kan inte ha tagit i något alls då, haha!
200 kilo... här trodde jag att vi hade 180 på..
220 kilo x2 set en 5a och en 4a Mycket nöjd med detta PB!
Sen körde vi frontböj, utfall och avslutade med benspark och en övning mage. Grymt skoj att köra med Eva-Linda då man blir en aning motiverad av henne! Det blir till att träna mera med henne =)
Nu jävlar ska det köttas ben framöver!
Kvällsmellis idag... keso, uppvispad äggvita, apelsin och kanel. Nästan som risalamalta =) Göttans!!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0