tankar

Många tankar far genom mitt huvud just nu...


Mest har jag fastnat vid en liten sak.
Vad hade hänt om man tagit andra beslut i livet just vid det tillfället, hur mycket hade vart annorlunda. Hade det ens blivit annorlunda eller hade man hamnat i det här läget till slut iallafall? Får man vad man förtjänar eller blir det bara såhär iaf...


Det är en speciell sak jag funderar mest över, en liten liten detalj... skulle gärna få det ogjort, känner så just nu iaf. Om det nu skulle kunna gå o göra den saken ogjort, eller ja inte ogjord men ångrad, hur skulle allt vara då?
Jag tror ju iofs inte att det går att ändra på den saken i dagens läge men det har ändå fastnat på min hjärna och jag brukar, om jag ska erkänna, komma tillbaka till denna tanke ofta, alldeles för ofta... det måste kanske vara nått med det ändå, annars skulle jag nog kunna släppt det vid det här laget. Men det är nått med detta som kanske måste utforskas mera, vet bara inte hur, när och så vidare... det får tiden utvisa, tiden får även utvisa om det är så det ska vara.
Hatar att vänta på tiden...




... I was never smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
but I'm gonna love you like I never been hurt before
I'm gonna love you like I am indestructible...
 

"från Robyns nya utomordenligt bra skiva nr 2"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0