Livet...

... ja vad ska det bli av livet, det är en stor fråga som jag nog aldrig kommer få svar på. Det har kännts skit i några dagar öh veckor kanske till o med. Eller det har kännts förjävligt rent ut sagt. Börjar vänja mig med att det går på skit, kanske inget man ska vänja sig med men iaf.. suck....
Men det redde ut sig iaf, inte som jag hade hoppats på men skönt att få ett svar på nått iaf och kunna sörja lite och gå vidare. Jag mår helt ok ändå men tycker att själva grejen är skitjobbig och så hemskt energi slukande. Vill vara glad och pigg och ge energi, inte behöva få från andra. Men det känns som om jag redan är på väg tillbaka till mitt glada jag och jag har just nu tusen järn i elden känns det som.

I helgen ska jag på maskeradfest då en av mina bästa tjejkompisar fyller 30 och det är stort party på G! Nästa helg kommer en annan bästa kompis till mig och hälsar på =) Lite (eller mycket) jobb här emellan med såklart och en jobbhelg efter det.
Sen är det SM i Västerås som gäller, ska bli riktigt skoj. Åker med ett gäng från gymmet =) Då kanske man kan få en inspirationsspark i röven att träna hårdare igen =).
Sen ska jag boka in en teoretisk grundutbildning med genom gymmet. Så jag kan börja jobba som medlemstränare också, ska bli sååå himla roligt att motivera människorna där till att komma igång och köra hårt. En bra början kanske för framtiden då om jag ska sikta kanske på att plugga till PT, vi får se vad som händer. Men just nu händer det mycket på jobbet så det är bara att haka på =) Nått som går bra iaf. 
Sen blir det mera besök hos vänner då hos Malin bästa malin i sthlm =) 
Ja fullt upp kan man säga att jag har ;) Men det är bra då slipper man tänka. Ojoj vad jag skriver haha.. hoppas nån stackare orkar läsa allt :P 

Funderar tillbaka lite, tänk om man gjort saker och ting annorlunda, tagit andra beslut... hur hade livet sett ut då?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0