Heeldag på gymme!

Började tidigt imorse för ännu en intro dag i gymmet =) 6.40! Några timmar med nya saker inpräntade i hjärnan :P. Kl 10 var det dags för personaldag. På gymmet då och jag fick vara med fast jag inte ens börjat. Trevligt. Mycket snack om vad vi ska göra men självklart tränade vi med. Bodypump, vilket jag inte kör så ofta så det var ju skitdrygt... helt skakis i benen när det var slut! 


 
Nu ska jag nog slänga på en film, köpte ju avatar för ett tag sen så det blir nog den även om jag redan sett den på bio två gånger =). Men den är ju så grymt underbar. Visst att man förstår vad som kommer hända men alla varelser, färger och världen dom lever i, så vackert att titta på!

Sen såg jag ju att det var släkten är värst senare på tv, så då kan man skratta lite åt den innan det är dags att sova =)

Puss Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0