söndag

Jajamensan.. söndag och ledig, oftast ledig söndagar. Skönt skönt!

Jag drog med mig en bakfull Elin ner på stan. Skönt att strosa runt lite när det inte är så mycket folk. Ta en fika och bara kolla läget och kika på människor =)

Hitta lite trams på H&M och Gina.

Tre nagellack, ett typ ljusgrönt, ett coral (ser rosa ut på bilden) och ett turkost. Några lustiga örhängen från Gina blev det med. Köpte även ett läppglas som typ är vitt och jätte glansigt/glittrigt =) och ett par solbrillor på Gina!

Sen fika jag o Elin på Waynes och jag fortsatte min kassa matvecka med att äta en muffins... hmm men men den var jätte god iaf. Imorgon då är det slut på gottesakerna.. tror jag gått upp hundra kilo denna vecka, känner mig som en valross och skulle det vara sommar imorgon skulle jag få simma i vassen... not fun! Skärpning imorgon!!
Tur jag ska boxas på kvällen imorgon och då jädrans ska det köras hårt! Bäst att Malin är på samma humör som mig :P hihi...

En tur i skogen o mark blev det med "nya" pållen. Skönt att komma ut lite, men tråkigt att solen inte var framme som igår...

Sen har jag hängt på soffan heeela kvällen långt och nu längtar jag bara till sängen och att få sova.
Man har ju ändå ingen karl man får snuska sig med på soffan så då kan man väl gå och sova istället då :P hehe

Kram o Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0