Lördagsmys

Det har vart en bra lördag idag, jobbat en skvätt, iväg till stallet och tränade lite inför tävligen med hästen och nu har jag just ätit och kraschade på soffan i matkoma.

Idag blir det lugna gatan på soffan i min ensamhet...

Var och såg Alice i underlandet igår... jag gilla den jätte mycket, kanske mest för att en viss J. Depp var med i den ;) Har aldrig sett filmen som barn heller så jag hade ingen aning om vad den skulle handla om. Men jag tycker den var helt ok! =)

Efter mitt axelpass nu i veckan har jag tränat biceps och ben vid två olika tillfällen. Har bara inte orkat skriva om det, eller har inte riktigt hunnit.
Blir nog ett pass till på gymmet imorgon då jag tänkte köra triceps och rygg!!

Nu ska jag slänga mig i duschen och skrubba mig lite så man blir och lukta gott igen =) Sen ska jag dricka Pepsi Max och äta en chokladkaka faktiskt! Haha nått ska man väl unna sig när det är lördag, hmm även om jag vart slarvig denna vecka med mat och liknande.. orkar inte bry mig just nu.. en chokladkaka är jag värd! Nästa vecka är det total skärpning på kosten igen, så här kan man inte hålla på när sommaren närmar sig :P haha då får man ju lov att baka i vassen och det har jag inga planer på att göra... men huga vad jag svamlar nu.... haha tror jag är lite trött i kolan.

Men hoppas ni trevliga människor där ute får en riktigt nice lördagskväll!

KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0