Axlar...

Låång dag på jobbet... mycket att göra men dagen tog slut iaf och jag knatade till gymmet, dock inte lika pigg som jag brukar. Men fick en kommentar iaf ... - Du är alltid så full av energi, hur orkar och gör du? Haha så det är ju bra att andra uppfattar mig så trots att jag höll på att däcka av träningsbänken :P ...

Tanken var att köra ett tungt tungt axelpass.... började tungt som jag gjorde sist på axelpressen med hantlar... men det var TUNGT, urk... körde på men orkadet inte så många reps som sist.. besviken. Men så kom min passhjälp och tvingade mig att ta de tyngre vikterna ändå. Det gick faktiskt lättare! Haha så det kan gå. Körde då 2 set med den tyngre vikterna 18 kilo, jihoo, 4-5 reps, PB!! Fortsatte sen ett grymt axelpass även om det var riktigt kämpigt idag så jag hoppas det känns imorgon. Haha kom just på att jag bara skriver om mina axelpass i bloggen.. Men jag tränar faktiskt hela kroppen ;) men det är roligast med axlarna kanske därför dom blir omtalade här :P

Nu ska jag se cougar town! Den bästa serien i nuläget....
tomt i soffan dock... :(

Puss på er snyggingar där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0