Hello gott folk!

Sitter hemma hos Malin i sthlm o fixar lite med ipoden, man måste ju passa på när man har en dator i närheten.. =)

Kom som sagt till sthlm igår och åkte direkt ut till Malin =). Vi kilade in på stan en vända och kollade så allt stod rätt till, utan att spendera massa pengar ;), bra gjort av oss!
Mötte sen upp Tess och kilade till hennes gym för ett armpass! Gick jätte bra, strykan fanns inte direkt men gick toppen iaf. Tess kan dock inte räkna ;) hehe.... men det gick bra iaf :P. Biceps o triceps fick sig ett riktigt bra pass och så körde vi 20 minuter på crossen efteråt sådär lite lagom.

Grymt skoj tjejen, hoppas vi gör om det väldigt snart igen eller iaf att vi hinner med en fika =)

Idag har vi haft kalas här hos Malin då hennes syster o familj och svärföräldrar kom på besök och firade hennes födelsedag som var för någon vecka sen! Alldeles för många goda kakor blev det :P.... Blir hårdkörning i veckan nu då när man kommer hem!!

Dags för mat nu. kanske hinner skriva igen ikväll!!

KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, jag jag får allt ta och lära mig räkna! Kanske därför vissa pass gått åt pipan :/

Hoppas vi ses snart igen.

KRAM!

2009-05-10 @ 21:39:55
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Tess

Tack! Jag sitter oh funderar om jag ska köra enl schemat eller om jag köra igenom hela kroppen..hm ?? Hoppas du får en underbar helg.Blir det jobb för din del? Kram!

2009-05-15 @ 09:45:07
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0