Konstiga tankar...

Det väcks alltid så konstiga tankar i min hjärna.. den kan inte vara riktigt riktig... Men jag har lärt mig leva med det iaf, eller nja kanske inte jämt för jag förstår ju inte mig själv. Speciellt inte i den här situationen. Men allt flyter ju på jätte bra här men då kommer dom här negativa tankarna som kan förstöra allt. Tänker positiva tankar så det knakar, eller försöker iaf. Min jobbarkompis försökte hjälpa mig på traven idag, han var ganska smart...  så det hjälpte.
Men funderingarna gnager som vanligt, det är nog osäkerheten och ovissheten i detta stadie som jag inte riktigt gillar...Vissa säger att det är det som är roligt, men jag ser inte riktigt det roliga i det hela. Tycker mest det är jobbigt och vill att tiden ska hoppa framåt ett bra snäpp. Det är i det här skedet som allt brukar gå tok fel jämt........ 
Men trots tankarna som gnager så är jag glad o nöjd ändå!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg design på bloggen =)

2009-03-03 @ 13:38:36
URL: http://jlundin.blogspot.com
Postat av: Tess

Jag känner igen mig där. Fint att du fick bra feedback av din kollega. Bort med negativa tankar. Vips så är du på banan igen..hihi



Ha de bäst gumman!

2009-03-05 @ 08:29:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0