1 VECKA

I ord o bild.
Har vart grymt dålig på att uppdatera. Har liksom inte hunnit med sen jag kom hem i torsdags kväll. Har ju som sagt jobbat borta hela veckan eller ja måndag till torsdag. Kom hem i torsdags kväll o iväg till stallet då. Sen i fredags var jag ledig o undra vad jag gjorde då.. hmm.. redan glömt. Nej jag var på gymmet med Jessica på dagen sen åkte vi en sväng till blge o hälsade på lite på jobbet o kikade i affärer. Sen när vi kom hem var det dags att börja göra sig iordning bara för vi skulle ut på Mustasch på Harrys på kvällen. Skit skoj var det.. Bild kommer längre ner. Sen i lördags var jag lite småbakis så jag låg o spela Mario Galaxy så jag blev helt snurrig hela dagen lång tills det var dags att åka till nästa fest fast då var jag faktiskt nykter o körde mina kära kollegor. Helt ok kväll! Sen idag söndag har jag o Lovie vart förbi Gävle en vända i snöstormen! Hittade lite roliga saker på VeroModa där. O nu på kvällen har jag o Elin haft en wii kväll fast totalt misslyckad, haha.. vi var kassa på allt!! =)

Några bilder då...
Förra helgen Elins hemskomst!
       

Denna fredag
Mustasch fest!
        

Det var veckan jag missat och skriva om, nu börjar nästa! Nu är det dags att komma igen på gymmet igen, har ju liksom inte alls hunnit med det som tidigare. Det har ju vart 3 ganska lugna veckor nu på slutet med alldeles för lite träning. Men nu ska det bli som tidigare! Fullt ös igen!

Kramkram på er

Kommentarer
Postat av: alida

hejhej läget med dig i dag då ? :)



kolla in min blogg !

2008-11-24 @ 15:58:43
URL: http://aliida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0