Jaha

då har man typ målat hela butiken.. bättrat på färgen lite. Det var ganska slitet o inget gjort sen det öppnades för ett antal år sen. Så nu vart det jätte vitt o fint. Såg rent ut..haha..

Nu har jag lite smått magknip o det är inge skoj... försöker äta men det hjälper inte..

Inge träning blev det idag heller, trodde ju målningen skulle ta längre tid in på kvällen men jag tjuvstartade under dagen så jag var klar tio över sju... skönt.. hade därför avbokat träningen med Jennie idag o vi tränade igår istället.. Så det var väl tur att det inte blev träning idag för vi har ju tränat tre dagar i rad o alla muskelgrupper är genomgådda för denna vecka!

Nej nu ska jag slänga mig bakåt i soffan o se om magknipen släpper.. å ringa elin igen för jag tror hon slängde på i örat på mig.. haha men hon jobbar ju så det var ok..

Tjo

Kommentarer
Postat av: eLiiN

Jag slängde inte alls på! Jag bad dig vänta och du la på! Så det så! :P

2008-05-08 @ 00:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0