Dags att krama kuddarna kanske!?

Börjar bli lite smått trött så det kanske är dags att krypa ner... fast det var ju det där med lagstiftningen på sängvärmare... när klubbas det beslutet. Det värsta jag vet är att krypa ner i en kall säng.. Man sitter i soffan å är halvslumrig o sen när man kryper ner i sängen som är iskall så kvicknar man ju till igen... så kan man ju inte ha det. Så alla vi som inte har en kär sambo som värmer sängen åt oss måste väl kunna ha samma rätt till en varm säng .. eller?! Men jag har ett litet knep om man trots allt måste krypa ner i en kall o tom säng, man har morgonrocken på sig när man kryper ner o så värmer man upp sängen lite o sen kastar man av sig morgonrocken... men det är drygt.. haha men det funkar iaf =)
Jobb imorgon o sen gymmet tror jag att det blir en sväng innan dom stänger sen blir det hem till chefen för lite mys med jobbarkompisarna framför tvn till melodifestivalen o god mat o så. Får sova kvar där för Frida har ju bosatt sig mitt i ingenstans. Blir säkert alldeles jätte trevligt.

Nej sova var det GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: eLiiN

hahaha! du är blåst Jerka! Själv föredrar jag en kall säng. Hatar att lägga mig i en varm. Går det att göra ett undantag i regeln eller? hahaha

2008-03-15 @ 00:02:19
URL: http://eliintheone.blogg.se
Postat av: Linda

Öhhhhhh ja bra fråga Jenny. Hittar inte på sidan just nu haha

2008-03-15 @ 17:35:27
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0