Bloggdesigner...

... hmm sitter här o klurar på Annas nya bloggdesign som jag ska göra till henne.. men jag har liksom lite kört fast.. eller ja jag har ju knappt börjat.. men kommer liksom inte igång... hmm.. tror det här är en typisk söndagsuppgift när jag kommer ha tråkig i helgen. Ska även göra om Eliins var det ju tänkt.. men där har jag iaf en klar idé på vad jag tänker göra! Fast jag ska göra klart Annas har jag sagt till mig själv.. dumt att hålla på med två samtidigt för då blir jag väl mera snurrig än vanligt.. haha... Sen nämde Emelie med att hon ville ha en ny... så jag har nog tre på kö nu då! Skoj... Då har jag garanterat nått att göra när jag ska vara hemma hos mor o far nästan HELA nästa vecka med. Så till nästa helg har jag bestämt mig att dom ska vara klara iaf! Hoppas jag, ska kanske inte lova för mycket men jag ska försöka iaf.

Nu ska jag sova.. Innan 00.00 idag iaf.. duktigt tycker jag!

Kram o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0