shit pommes... vilken utgång :

var inte riktigt meningen att jag skulle ut ju igår... men jag följde med jobbarkompisen till hans kompis å sen vart det utgång. shit det blev lite drinkar, vin o martini och en slurk med tequila med.. tess den var ditt fel.. haha. men jag hade skitskoj iaf! Är glad att jag följde med för en gångs skull.. Även om kvällen inte riktigt slutade som planerat men men sånt som händer.
så idag när man vakna då mådde man inte bäst iaf. haha men man får väl vad man förtjänar. sen kom pojken hit med en pizza och jag vart kallsvettig bara jag tänkte på att jag skulle äta upp den så den fick stå ett bra tag innan jag lyckades få i mig halva iaf.
nu precis när kvällens stora underhållning, victoria secrets fashion show började så fick jag laga lite spaghetti o köttfärssås. var riktigt hungrig igen.
undra vad man ska se på för film nu då?

godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0