ny design :

nu känns det som om man har kommit igång lite mera med bloggskrivandet igen. tillvaron o jobbet börjar rätta till sig lite igen efter allt julstress å så. funderar starkt på att göra om bloggen helt. fick en knasig ide nyss. hehe det kommer nog bli ganska chockartat om jag kör på den linjen för min läsare som är vana att se den svarta sidan. kan säga att det är ganska drastiskt från detta.
men men vi får se vad det blir i slutändan om det nu blir någon ny design eller inte... får se vad som händer på min ledig helg. har jag tur så kanske jag får komma å titta på en andra lägenhet, ska ju å kika på en annan på onsdag. ska köpa min egen hade jag tänkt. så man kan göra om den som man vill å ha vilka färger man vill å så. skulle vara så skönt att slippa tänka på att man inte får måla eller göra nått alls... det är så trist med det i en hyresrätt.. gud så jag svamlar om allt, hoppas ni fattar nått.... hehe.. är nog för trött för det här nu så jag borde hoppa i säng... godnatt

Kommentarer
Postat av: Tezzie

du har en väldigt snygg layout måste jag säga!!
(och bra skrivet) :)

2008-01-04 @ 22:47:15
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0