helgen :

helgen i korthet... jobba igår sen var det tänkt att jag skulle gå ut men jag hade ingen lust... det är tomt i kassan så det är trökigt att gå ut då. blev en hemmakväll eller skulle bli men jag blev bjuden på mat hos anna så jag gick dit å där vart det lite vin med och mycket trevligt sällskap. hihi fick inte gå hem förrens tolv. gjorde hår å naglar på anna o drack en massa vin till slut..
idag har jag bakat igen... fast den här helgen blev det matbröd. havretekakor... kalasgoda. så nu kan jag säga att frysen är väldans full... bullar i två sorter o sen tekakorna... måste bjuda hem lite folk på kaffe o fika tror jag..

nej nu får det räcka.. godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

....sa du FIKA????? ;)

2008-01-14 @ 12:11:57
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0