jaha en dag till som lider mot sitt slut :

gud jag har verkligen typ inte gjort nått idag förutom att göra annas blogg... en ganska skön dag, en väldigt ledig dag! ska ha en likadan imorgon fast kanske lite mindre dator. ska kika på beck imorgon bitti när jag vaknar iaf. den nyaste av dom. pojken hade hyrt den och kollat på den tidigare idag utan mig. men schysst att jag fick låna den iaf. hihi...
undra om man kanske ska försöka komma i säng snart idag eller om man ska bli sittandes här i flera timmar till, det blir ju lätt så på kvällskvisten. blev sugen på att göra en del småjusteringar på min sida nu när jag pillat och gjort annas sida så fin. gjorde ju om min igår men nu fick jag ju en del ideér när jag gjorde hennes. hon vart nöjd förresten. bra det.. hihi... sen hade jag tänkt måla naglarna med, men det är ju dumt att göra om jag ska gå och sova snart, då lägger man sig säkert på handen för snabbt så lacket fastnar på kinden och så blir dom helt fula och måste göras om imorgon igen, hmm kanske ingen bra idé.

få se om jag bloggar nått mera innan jag somnar... annars får ni sova så gott!

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

¨åhhh jag skullemed vilja lära mig hur man gör.

2007-10-14 @ 22:16:03
Postat av: bebisnoja

ändrar du koderna i kodmallarna här?

2007-10-14 @ 22:32:32
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Postat av: Tobias

Säger go morgon istället :D

2007-10-15 @ 10:10:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0