mys kväll med mig själv :

jobbat riktigt hårt idag. äntligen har julruschen börjat. var riktigt skoj att jobba idag. tiden bara rann iväg. skoj skoj var det! hoppas hela nästa vecka blir lika rolig med. men då kommer vi ju nästan vara tre varje dag med så det blir defenitivt mycket roligare. nu har vi ju bara vart två eller själv.

sitter nu o dricker caffelatte i olika smaker. den första jag nyss drack var med glögg i ... hihi funkade faktiskt riktigt bra. nu är det chokladsmak på den här. till det äter jag nybakade saffransmuffinsar med äpple. kalasgott blev det men fick tyvärr inte in bilderna i datorn för den bara hängde sig. men det ser super ut o smakar delikat. hihi har ju gjort allt själv så det är klart det är bra! haha..

åååå såg just att det var pirates of the carribean ikväll. min kväll blev räddad... härligt tv 4a... först deal or no deal riktigt bra det med.

soffan för mig tror jag. typiskt att inte internet sladden räcker till soffan.. får lov att sitta som en krok i fåtöljen med datorn på en pall... inte bra för ryggen. men men.... ska slänga mig i soffan en stund å fundera på en ny layout till bloggen tror jag... är lite trött på den här nu... haha även om den inte är så gammal... nått tips?

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0