Lugn söndag!

Just nu iaf. Sov tills jag vaknade utan klocka. Så skönt. Men vaknade lite tidigt tyckte jag men fick funka iaf. Har legat i soffan sen jag vaknat, så nice. Håller på att rita tatueringar till alla mina vänner för fulla muggar, det är ju fusk att dom ska få tatuera sig igen å inte jag, hmm är lite sur.. hehe men snart är det dags för mig med. Ska bara boka tid!! Vad jag ska ha är redan uttänkt, fast den här gången ska jag inte rita nått själv!
Marie o Therese tatu är färdig, hoppas bara dom gillar den! Den vart riktigt söt tycker jag. Får visa bild sen när dom godkänt den.
Nu håller jag på med Ias, har fått fram nått riktigt bra där med nu när jag vet vad hon vill ha mera exakt. Tror hon kan gilla det här. Ska visa henne det i veckan.
Sen ska jag rita en till Ias karl Anders med. Hans tatu finns iaf i mitt huvud, ska bara få ner den på papper.
Nej jag lär fortsätta nu när jag är i en bra fas med ritandet för sen i eftermiddag är det BodyKombat som gäller på gymmet och efter det kommer jag nog vara helt slut och inte orka röra mig mera för idag! =)

KRAM mina kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0