Godmorgon!

Jag är pigg o alert efter utgången i Gävle igår. Det var riktigt riktigt trevligt. Först mat på Brända bocken hette det. Kalasgod mat o man vart hur mätt som helst. Sen vart det ju en hel del dricka med, massa goda drinkar... Tack chefen! Sen gick vi vidare till ett ställe som hette Hearbreak hotel, ett disco/pub i flera våningar, tror det var två! Där drack vi lite mera drinkar o dansa sloss rejält. Kul Kul...
Taxi hem till falun sen o man hade ju vart lite orolig att det skulle vara drygt att åka taxi så långt mitt i natten när man är lite fuller, men det gick skitbra, skjuts till dörren fick man men. Jobbarkompisarna ville släppa av mig på andra sidan berget men taxichaffisen vägra, hehe tur att han var på min sida så jag fick skjuts ända fram!! Tack!

Nej lite frulle nu då sen ska jag ta tag i den där jävla soffan som inte ville sist.. Freddan försökte lite igår men vi hann inte så långt då för vi fick lov att åka till tåget då.
Hinner jag klart idag kanske det kommer lite bilder sen!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0