helgen :

lördag : jag har jobbat hela dagen som en helt vanlig lördag skall vara. jobbet drog ut på tiden så jag kom hem ganska sent. lagade mat som ni kan se här nedanför... mätt och belåten blev jag. pojkvännen kom hem från en dag på crossbanan, hmm kan tala om att han kläder var lagom skitiga när det regnat hela natten. dom var smått leriga. softa en stund på soffan och sen skjutsa jag han till en kompis för han skulle dricka öl och kolla på fotbollen. själv åkte jag till ica och köpte chips och dipp. smaskens!

söndag : skall åka till ikea med anna och kolla på saker till prinsessan saras nya rum som håller på att ta form. skriver om resan imorgon.

nu ska jag slänga mig på soffan och slappa, kram och godnatt om jag inte kommer och skriver igen.

natti

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack :)

2007-09-08 @ 21:40:53
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0