färdigt :

  

färdigt... det gula är nästan som bortblåst. hatar när det blekta blir lite gulaktigt. o det blir ju lätt så. jag vill ha kalla färger o det har jag nu. hmm ostylad på bilden bara o osminkad. men men det får gå för den här gången.
ska klippa mig på fredag med men nu vart jag osäker på vad jag ska göra. hmm jag som hade bestämt mig typ hur jag ville ha det. men nu när färgen blev så bra så kanske jag ska ha kvar samma frilla.. svårt svårt. hade ju tänkt göra om den helt. men pagen kanske blir kvar som den är. få se vad min käre frisör säger.
nu ska jag slappa lite i soffan tror jag. eller så blir jag kvar här, vi får se.
kram iaf

Kommentarer
Postat av: Jennie

när ja var blond hatade ja me när de blev lite gulaktigt :P oftast i underhåret med!

2007-10-31 @ 22:47:37
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0