I'm alive!

Haha men har ingen tid att blogga riktigt. Tänker var o varannan dag att nu ska jag ta me tusan skriva nått spännande! Men så spelar jag wordfeud och glömmer tiden och sen somnar jag! Har ju inte många minuter över när man kommer hem efter jobb och träning innan man ska sova iaf.


Men iaf nu vet nu att jag inte gått och dött bakom nån gammal buske i skogen iaf ;)


Gjorde nått galet häromdagen också, alltså bra galet! :P Men jag tiger som muren om det än så länge... ni kanske får veta om jag kommer ihåg att blogga snart igen.


Var på Crossfit SM i helgen och gud så grym stämning det var där. Nu vill jag med tävla, siktet är inställt på en tävling här hemma den 2-3 juni nästa åt. Nu jävlar ska det tränas på pistoler, muscleups, snatchar, pressar och allt som kör crossfiten till :P


Tack o godnatt gott folk <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Men HALLÅ, man kan inte säga så där i sin blogg. Nu är ju jag SKITNYFIKEN fattar du väll!? Vad har du gjort??



Ja asså det här med håret, ja kanske vänjer mig snart, är väll lite ovant när man varit blond ett tag. Borde ju du veta:P. Blir core på fredag morgon om du vill med, asså shit... Therese tog kål på mig i fredags, hade träningsvärk tills i måndags !!!!! Ont i revbenen så in i helvete, mest på sidorna och när ja hostade så trodde jag magen skulle gå sönder ha ha ha. Men jag kör på fredag igen.



Kram

2011-10-19 @ 23:29:47
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0