Ett inlägg om livet

Fick en kommentar om att det var längesen jag blogga, sorry :P. Men här kommer ett inlägg!
Ja vad händer i mitt liv... träningen rullar på, det är mest crossfit som gäller! Så himla roligt och har numera lärt mig kipping pullups med, stolt. Nästa moment att lära sig är handstand pushups och såklart öva på kipping så dom sitter som en smäck och man kan orka mer än 10 i rad. Men det kommer väl det med nu när man hittat gunget.
På jobbfronten har det hänt lite med också. Jag sa upp mig från jobbet i fredags på gymmet. Men kommer såklart fortsätta hålla mina pass men sa upp mig från jobbet i receptionen då jag fick erbjudande om att komma tillbaka till mitt "gamla" jobb. Butiken har ju bytt ägare och dom nya ägarna vill ha tillbaka mig på min gamla tjänst, kunde inte tacka nej så om en månad är jag tillbaka i butiken. Ska bli riktigt roligt och ganska skönt att sluta senast 18.15 om kvällarna istället för 21.15...
Kärleken vill inte komma riktigt men är ganska nöjd just nu, händer så mycket med jobb o träning så det räcker bra. Även om det skulle vara mysigt att ha nån att kramas med om kvällarna också =)
Vännerna har roat mig nu dom första skönta semester dagarna, sol o bad, grill o öl, fika på stan, glass och mys! Underbart och det är måååånga semesterdagar kvar än. me like!!
Godkväll gott folk och nu ska jag väl försöka blogga snart igen när jag har semester ;) KRAM

Kommentarer
Postat av: Tesö

Grattis till ditt nygamla jobb!!!

Måste kännas hur skönt som helst!

Kanske kan ses nått under din semester?

Många kramar.

2011-08-03 @ 07:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0