Livet är underbart!

Jag förstår inte riktigt vad jag gjort för att få må så här bra. Allt känns finemang, jag är på topp, humöret är på topp och jag får höra av medlemmar på jobbet att jag alltid är så glad och så! Känns bra =) Kul att man kan motivera dom, därför jag är där tycker jag =).
Men nu har träningen kommit igång ordentligt och jag är sååå nöjd! Är stark som en oxe, eller nja inte riktigt, där överdrev jag lite men stark är jag eller snart iaf :P Helt klart på rätt väg iaf och det är sååå jävla kul att känna sånn träningsglädje! Det kommer bli en riktigt skoj höst/vinter. Har satt upp lite mål för mig själv så ju har träningsdjävulen kommit fram hos mig ordentligt ;).

Det enda jag saknar i livet är så klart lite kärlek från någon som man kan dela allt det roliga i vardagen med... allt annat verkar ju funka så bra för mig...
varför funkar inte kärleken...
varför har jag så svårt att hitta min prins...
för jag vet iaf, att någonstans finns han. Det är jag iaf stensäker på.... men vart?


En stor godnatt kram till alla goa människor där ute! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0