Soliga söndag!

Idag började jag denna underbara lediga söndag med en morgonpromme i solen!! Så skönt att vakna till. Har desstuom varit jätte duktig med mina promenader innan frukostarna. I 4 veckor har jag så gott som gått varje dag nu. Det syns redan men bättre ska det bli. Har lite bilder men vågar inte riktigt lägga ut dom än :P haha... för feg för det.
Efter dagens promme avnjöt jag en stoor fruktsallad med kesella. Mums!!
Nu är det städ och fix och liknande hela dagen lång som gäller. Plocka undan alla kläder och liknande. Sen till kvällen blir det gymmet.

Imorgon börjar nått nytt och spännande. Intro på nya jobbet =), kommer dock jobba dubbelt ett tag så mycket det bara går innan jag slutar jobbet som jag har nu.
Det ska bli jätte jätte skoj att testa nått "helt" nytt och tappa fotfästet lite och se vart det bär mig. Men det känns superbra iaf och människorna på det nya jobbet är ju helt kalas!! Kan ju säga att jag redan tillbringat mååånga timmar på det nya jobbet under detta år... :P

Nej nu ska jag sätta fart med hushållssysslorna, KRAM på er alla underbara där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0