Morgon

Idag på min morgonpromme såg jag nått coolt. Går ju alltid samma runda på morgon, runt en liten vattenpöl typ, ingen sjö o ingen tjärn. Ser varje morgon spår av en bäver, nergnagda trän och "hans hus" men har aldrig sett skymten av herr bäver själv. Men idag fick jag se han, riktigt stor var den när den simmade ståligt där i vattnet =), Det tyckte jag iaf var lite fränt. Har nog aldrig sett en livs levande bäver. Det förgyllde min morgonpromme idag. Synd bara att jag inte kunde fota han, hade varken kamera eller mobil med mig. Får försöka få han på bild en annan dag, men nu kommer jag väl aldrig se den igen.. har ju gått den där vägen i 2 månader nu och aldrig sett den tidigare.

Jaja det tyckte jag iaf var roligt... det är inte svårt att göra mig glad :P

Kram och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0