Måndag!

Jobb hela dagen lång sen box med min käre vän Malin, det är dessutom hennes födelsedag, hihi taskigt att hon får spö då :P

Imorgon väntar ett möte med facket, hmm... hoppas det slutar som jag vill =) Jag ser inte riktigt fram emot det men det ska samtidigt bli skönt att få det överstökat så man vet vad som händer och hur mycket jag ska jobba resten av tiden på "gamla" jobbet. Längtar så att få börja på det nya och bara jobba där. Så man kan fokusera riktigt och få till sina dagliga rutiner efter tiderna där. Känner nu att det är lite upp och ner med rutinerna som jag har nu. Men det får väl vara så ett tag tills allt ordnat till sig.

Nu ska jag iaf kila iväg... ha en superduper bra dag alla glada människor där ute =) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0