Happy happy!

Orkar inte riktigt med bloggen nu känner jag, det är så mycket som händer just nu. Försöker lära mig mitt nya jobb, samtidigt som jag jobbar 100% i butiken och all träning och vänner ska ju hinnas med oxå... måste erkänna att gymmet har blivit lite lidande och då menar jag träningen där och inte det nya jobbet :P. Men ska ta tag i det under veckan. Försöka komma tillbaka till dom bra rutinerna igen som jag nyss hade. Men jag är grymt nöjd med att jag går mina morgonpromenader innan frukosten iaf =)

På tisdag börjar jag jobba på gymmet på schemat, hjälp hihi... då ska jag klara mig själv där, utan min "lärare" Carro till hjälp :P hennes telefon kommer nog gå varm :D Det ska bli skönt att börja där nu och komma in i jobbet ordentligt. Men dubbeljobb som sagt fram till den 17 juli, efter det är det bara "nya" jobbet som gäller!!  LÄNGTAR!!

Nej nu ska sova, upp i ottan, pigga o glada =)

Natti natti, shit vilket snurrigt inlägg, ni kanske märker hur tröttis jag är. Men glad är jag iaf =)

Har förresten sett bävern en gång till, denna gång gottade han sig i morgonsolen... man blir glad för lite sådär tidigt på morgon :P

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tess

Lycka till med nya jobbet. Det låter kanonkul!!! :)

2010-06-01 @ 15:36:56
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0