Hos Anna

Var hos Anna igår kväll. Planen var att tillverka inbjudningskort till hennes partaj hon ska ha lite längre fram. Handskriva kort med pyssel på... hmm fick ju veta sen att det närmare bestämt skulle bli 55 stycken, hehe och jag skulle få äran att skriva dom :P. Det tog ett antal timmar och när jag trodde att jag närmade mig målet och hade packat ihop för natten så upptäckte vi fem stycken oskrivna blad, haha men då var jag så slut så dom ska jag skriva idag :D. Pysslet hann vi inte riktigt med heller så det ska vi med göra klart idag Haha halv 2 var jag hemma inatt ;).

Bilden här bredvid är på hennes UNDERBARA söta dotter Sara, dock är bilden ca 2 år gammal. Hon kläcker ur sig så roliga saker den där ungen, hennes ordförråd är grymt och hennes ordval likaså ;). Under dagen, innan jag kom dit hade hennes farfar varit barnvakt och Anna hade ringt hem för att kolla läget två gånger under dagen. Haha och när det ringer så utbrister Sara till sin farfar -Helvete vad det ringer mycket!
Sen under kvällen innan hon skulle sova så satt Anna på huk på golvet med Sara och Sara tittar på Anna och säger -Mamma du har spruckit på kinden, du är gammal!
Haha så underbar unge =)

Nej nu ska jag se om Elin har vaknat så vi kan ta oss ut i SNÖKAOSET och få lite fika nere på stan innan jag ska vidare hem till andra ELIN och färga hennes lååånga utväxt ;), sen blir det tillbaka till Anna och fixa klart alla 55 kort :D

Ha en trevlig dag gott folk! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0