Motion =)

Gud så det är skönt med motion!
Gick 50 minuter i morse innan frukost. Sen hade jag tänkt köra gymmet efter jobbet, men var på tok för hungrig för det så jag åkte hem och åt lite istället och knallade ut på en till promme i kvällssolen. Så det blev 40 minuter till. Sen när jag kom hem gjorde jag lite situps med vikt och axelövningar. Perfekt fredagsträning.

Nu väntar soffan och lite tvtittande innan det är dags att sova. Imorgon efter jobbet åker jag "hem" en sväng och hälsar som sagt på Malin som kommer dit!! Tjohoo!!!
Sen på kvällen väntar förhoppningsvis äventyr :P hihi... Jag längtar faktiskt en massa efter den pojken! Så jag hoppas verkligen att vi kommer ses där på kvällen! Annars blir jag smått besviken :P

Grymt bra inspirationsbild här bredvid förresten! Hon är bra snygg den där Helene.

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0