Mår utmärkt!!

Solen skiner, jag har naglarna målade i gult! Allt är strålande! Jag mår toppen och allt känns toppen just nu. Nya jobbat har jag börjat på med, går jätte bra. Ska dit och jobba ikväll med. Men först ska massa annat hinnas med också. Skönt att börja 16.15 :P . Morgonpromme i solen har jag gått, ätit frulle på balkongen, diskat och fixat lite här hemma. Nu snart är det dags att bege sig till gymmet för att köra armar med Maria!!
Sen ska jag kila över till grannbyn och köpa mig en klänning, yes kan ni tänka er. Jag ska göra ett försök, avskyr ju egentligen klänning men det är dags att testa igen :P ... den är superfin... kanske sätter in en bild sen om jag hinner med.

Längtar till helgen så jag ska träffa MALIN och hennes nykläckta lilla Lily. Längtar sååå!! Sen blir det nog en liten dejt med på kvällskvisten med en mycket trevlig pöjk :) .. tjohoo.. Me like ;)

Nej nu måste jag kila så Maria slipper vänta på mig!!

Miljoner kramar till er kära människor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0