Torsdag

En dag till närmare helgen då =)

Men först ska vi ha fredag, och fredagsträning. Bland den bästa på veckan tycker jag. Lungt och skönt i gymmet, knappt något folk, snabba och intensiva pass! Supernice när man vet sen att man får slänga sig på soffan och softa resten av kvällen. Extra bra när man vet att man har en ledig helg att se fram emot :P ska bli sååå skönt! Behöver verkligen den här lediga helgen känner jag nu... kroppen är lite slut...

Träningsvärken börjar komma lite smått i axlarna, jippie!! Så jag hoppas jag känner av den mera imorgon då ryggen ska få ett riktigt mördarpass :P

Händer det nått skoj hos er i helgen då?

Nu ska jag sova så jag orkar göra nått vettigt på jobbet imorgon :P

PUSS o nyp i stjärten


Kommentarer
Postat av: Christian

Vem är han du ska träffa i helgen?? ;-)

2010-02-19 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0