Orka...

Just idag var det en trist o hemskt seg dag, nästan hela iaf. Grymt tråkigt på jobbet må jag säga. Halvlite kunder och inga nya varor idag heller. Blir lite trött på det där nu, att vi inte får nå nya varor. Har lessnat och snart måste det hända nått drastiskt innan jag går i graven.

Gymmet gick riktigt bra, dock lite ostrukturerat pass då vi vart 4 st som körde tillsammans. Körde sen 30 hårda minuter gång på löpbandet, brant uppförsbacke och högt tempo. Sen kan vi lägga till 30 minuters morgonpromme till dagens träning med!

Gaaah sen blir jag fortfarande knäpp av tystnaden.... men det kanske är bra att det är tyst, dags att bryta det där mönstret... men tråkigt... när jag nu känner såhär.. skum känsla men den är här iaf.. suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0