Torsdag

Upp i ottan och gick en morgonpromme, riktigt fint väder ute, klarblå himmel men ganska kyligt. Termometern visa bara 7 grader när jag gick ut innan sju. Men skönt var det.

Igår blev det en kvällspromme istället för gymmet när jag kom hem från sthlm. Helt slut efter en dag på kurs och inte så uppladdad för att lyfta skrot så det blev 40 minuter promme istället i mörkret. Det var skönt det med att rensa tankarna från dagen lite.

Nu ska jag ner till "butiken" som håller på att ta form och se om jag kan snickra ihop några provhytter, haha.. eller kanske bara kolla på när snickarn gör sitt jobb och istället dammsuga upp skiten, hehe! Borde kanske ta några kort så ni får se vad som händer där nere =) Kameran åker med idag så får vi se om jag kan fota nått skoj.

Tjingeling gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0