Sol, vind o vatten

Japp den låten strömmade ur min ipod idag när jag cyklade hem från gymmet!



Kan ju säga att jag inte ens visste att jag hade den låten i min ipod. Men den kom ju lägligt när jag satt där på cykeln i MOTVIND, spöregn och allmänt stormigt kan man säga. Så det stämde ju ganska bra det där med vind o vatten iaf :P, var dyngsur av allt vatten från ovan och håret stod på ända av all vind! Solen kan vi ju säga kom från alla gatlampor som lyste då det var kolsvart ute :P. Tyckte det var lite skoj så jag satt där på cykeln och nynnade för mig själv lite försiktigt i stormen!

Innan denna blöta cykeltur så körde jag ett boxpass på 75 minuter med Malin, ett grymt bra pass från bådas sidor måste jag säga. Då jag inte alls hade kraften i slagen när jag körde mot henne senast! Men nu stämde allt, GRYMT bra! Slagen och alla sparkar satt där dom skulle och svetten lackade massor...

Värmde upp 20 minuter på crossen innan passet med så nu är jag igång med träningen ordentligt igen. Bra med kosten har jag vart idag med!! Tjohooo... ska bara bli kvitt mitt sockersug jag råkat skapa mig. Ska nog gå bra nu när jag bestämt mig att det är träning och kost som gäller hela hösten! Prio1.
Har ju vart himla dåligt med kosten nu under butiksbygget, dålig ursäkt men det är svårt när man blir bjuden på mat o kakor hela tiden. Kanske kan kallas dålig karaktär med, men nu tar jag tag i det iaf!! BIGTIME!!

Är träningsugen hela tiden, så nice!
Imorgon blir det ett gympass med Peter, tyckte han sa att det stod triceps och bröst på schemat =)

Nu ska jag dricka en smoothie och sen sussa gott!!

KRAM KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0